Followers

Saturday, May 9, 2009

Bermulalah Kehidupan Budak2 matrik!!



halooo, actually cant figure it out what picture that match with this topic, so i just upload my sweet table there at kml...BT3.12....will miss it soooo much....early in the morning my neighbour with his family berangkat to Labuan...koz she will continue her study at KML!..and my friend, franco msg me, asking bout bus from kk to menumbuk also my other friend,lia msg me..where should they stay at kk ..i mean hotel la...b4 pergi labuan tomorrow, everything seem so cepat kan.... masuk dah batch baru pegi matrik!! rindunya matrik..wuargh!!!!!!!!!! rindunya tutoriAL! rindu miss Khairani, sir husni, sir irwan...warghhh really miss them.. not forget H6..best2..well... we have to face the fact la..we are no longer matric student but matric byk tgglkan kenangan manis for me sgt...so its hard to forget matric!!..hmmm well boring dok rumah..makan tido..dah la....kerja?? dont mention bout it....i already post about it b4 kan..so make my hati sakit ....hmm..well isnin ni diorg akan mendaftar kan..sedikit terkilan la..napa x apply jadi fasi...tp macam mls plak..x bebaloi...hahhaha..tp..hahhaha..xdelah..main2 jer..rasa la batch baru.. yang xde air...matilah korang... hahhahaha...tp best ape..dpt berkemban macam ala2 puteri kat bawah tu..main air tangki...hahahahahahhuhuhu...we...siok tau matrik tu..rasa la korang batch baru...huhuhuuhuhu...fasi2 lelaki yg trip macho dan bikin panas..hahahah..lantak la korang..asal korang bhgia..huuuhu result2..hope ok..koz dah did the best..hopefully la.!=) Payunk!

No comments: