Followers

Tuesday, November 3, 2009

TIBE-TIBE RAJIN!!

it is now 10.03 am....im damn starving..my stomach several time berbunyi2...macam2 lagu...HEY!..suddenly i think its better for me for post a blog...for killing the time..but only for a while..im not going to spend all my time infront this lappy having cit-chat which is useless for my OSPE...hahha...but..nothing can stop me from study and online and get better result but divine intervention..seriously my whole body getting sootired..ya! i noe why...im getting to the end of the month..hahha..thats why i feel up side down....last nite i took 2 packet of nescafe..yet im still sleepy,lead me to sleep early..1.00 am..the funny thing is..bila atas katil..puas i guling2, kiri kanan,meniarap..semua x dpt..tdo...then i said to my self..nana go sleep rite now..igt ko dah terror ke tok OSPE esok...jgn trip sana!(kluar sudah semua sabah2)..ha..before i sleep..i msg my mom to woke me up time subuh..not to forget ..my kawan2..antara yang jadi mangsa ialah jannah,hershan, iwa, adli,ikram, n my rumate(tkt gle x terbangun..matilah kalau x terbgn..menangis aq!!)...so i sleep with believe in my heart that i will woke up early!! must!!.. weird..lately i always dream..almost everything..but last nite i didnt..to tired..at 5.00 am..my phone ring!!..dengan malasnya(dan mamainya) i answer..i dont noe..whose calling...suare i pon time tu mmg..x bermaya..its IKRAM...we..bgn2..i just answer..me...bile dah separa realise..buat suara ok sket..hmm..

bgn2 trus makan krepek pedas...huahuahua..ngan melalak dengan lagu one step at a time...(actually x berapa nak sedar tym tu)....kol 5.30 umi kol, kol 6 jannah dtg bilik...kol 9 hershan say sorry..hauhauhau......i woke eka up..mira bercuti..so selamat tido la...pas sembhyg ngan baca2 maksurat...i start study dr jam 7..up untill now..tp men2 ar..dengar2 lagu..n paper jer...ha2..igt..yesterday i chat with someone,someone,someone..huahuahuaha....yg x terlayan tu sorii arr..kawan ko ni...ngah semangat nak blaja..sape chat ngan aq petg..aq layan..hauhaua..ampun2..pas abis ospe ni kiter chat yer kawan2

No comments: