Followers

Monday, July 27, 2009

its About unfair presentation..

Sebenarnya td ada presentation microb…I already done with editing those slide…but yang paling menyampahnya bila tiba my turn pegawai sains kata jump into conclusion!!.damn!! I was so hard making the BASIDIOMYCOTA slide..and I was study bout that although I didnt like that for one night!.. she easily said jump to conclusion…n the conclusion part is not me..it was emynur syafekh!!!.. so I just present it within 3 minute..damn!!..its a PB u noe for our assgmnt…x kan la org boleh bg markah at my presentation just 2 minute n half…its so unfair!! I hate it!!!...kalau mcm tu..MISS J yg terg giler2 tym awal2 tu yg byk dpt markah..dah la terangkan almost 30 minute…aq x sampai 2 minute….warghhhhhhhhhhhh ….bencii sgt…most worst..i thought my wallet is gone…I forgot to bring it..i ask my rumate to check on my bed and table..but she cant find it..so I really thought it was missing..it effect my mood the whole day….yet ikram like “marah” me…because I always said that ikram…aq ada benda nak btau ko ni….but yet I didn’t tell him…..just playing around…usik2 him..suddenly he said…rai kalau ko xmo btau baik ko diamjer…something like that arr…urgh!!...itu pon aq terasa..pelik betol aq ni…I ask him ko marh aq ka??..he said x la…and he is the first one to msg me to ask dah jumpa dompet ke belom…huhuh…aqdah selongkar satu almari baru jumpa…argh!!....buku2 diet ni hampir mencecah rm500…duit lagi!!...hmm…im tryin my best to safemy money…(but its hard)..hahahh..because I like to eat n currently buying TUDUNG!

I try call azMie,at first he didn’t pick up the phone…try for second time..he said he was helping his sister painting..Azmie kedekutkedit!! Hahaa…msg org pon x balas….suddenly azmie said something stupid..bengong punya azmie…xmau aq…azmie told about HIS result..pasal aq Tanya..hahah…giler la azmie…bangga aq tau ko excel..tanpa diminta azmie crita result (MHA)….ni lagi satu pandai giler ….aq mmg tabik ar ngan MHA ni..dier ni mmg kuat semangat…dr dulu lg…hahhahaha …igt lagi dulu..MHA tryin’ to ajar math kat aq tym prep petg…tym tu azmie J ajar c nini ape tah..huhuhu

Kalau lalu kelas dorg..which is mesti lalu koz kelas sebelah2…MHA duduk tepi tingkap…dier mmg rajin dtg awal…n study mmg giler2…kalau bump..senyum jer…hahahah…hes the one paling terror BIO kat mrsm dulu..even kak husna yang 4 flet study kat rusia now pon ckp dier mmg taiko bio…I salute U la my frenz..(mcm dier tau aq salute)..admire his determination….transfer sket kekuatan study!! Hahha..aq ni pemalas la aq rasa…mcm mana nak mangkin aq ni!..dulu ade arr..skunk agak2 kurg…but I really want to excel in this course..yet I have 3 assgmnt out of 6 yang belom siap…tibe2 dtg lagi satu assgmnt…fiqh islami..”zina” tajuk dier…hmmm..so make it 4 la now…

Td aq makan ngan eka n emy ….terasa cepat sgt minggu berganti…sedar x sedar..dah sebulan aq kat cni…cepat…dan sedar x sedar…2 minggu lagi exam!!!!!!!!!!!!!!!!! Bengong arr…study pon lom start sangat….innalillah yasmin ahmad meninggal..as a muslim aq sedih …tp im not her fan..maybe my ideology n her ideology is different..some of her job cant make sense in me…sorry to others…its all about me…I am..no hurt feeling arr!..ALFATIHAH to her..

Whut else to say…oh ya!! I was so happy can chat with someone that I didn’t heard any news form him so long.it was a sejarah kuliah tym..he suddenly on9 while im using my friend laptop…he is so kind to lend me that.AT that time oso I was tryin to improve my presentation for basidio!! Arghh damn..last2 l entah papa..bengong arr…the lecture was soo damn bored..although I minat sejarah..the way she delievered that thing make me sleepy…just now I tgk full house..n hoping that I can study by now..but kemalasan sgt menebal dlm diri..mcm ak tido…tido dulu arr..aq janji blaja pasni..janji!!

No comments: