Followers

Monday, December 21, 2009

TAHNIAH!!!.. x sangka aq pon mengalirkan air mata bila Malaysia menang 1-0 dalam perlawanan bola sepak menewaskan Vietnam. Menggigil rasanya tubuh ni xdpt dibendung lagi. Aq bukanlah peminat fanatik bola sepak sgt. Tapi aq yakin, di mana ada kemahuan disitu ada jalan. YA! Kemenangan mereka bukan hanya kerana titik usaha mereka sahaja, tetapi kerana doa berterusan dari rakyat Malaysia.. tatkala ni.. aq lebih berbangga menjadi rakyat Malaysia. Not to say aq x bangga, but tambah2 bangga. I love Malaysia. Sejajar dengan 1 Muharram iaitu tahun baru bagi semua umat islam, nyata semangat hijrah inilah yang membakar semangat skuad bola sepak Negara. My favourite pemain tentunya zaquan, zafuan , badrol, and muslim..heheh
Rasa berbunga2 x boleh nak control rasanya….suka aq ambik semangat diorg untuk menjadi pembakar semangat diri sendiri.. Yes! Kita mampu Berjaya bila ada desakan yang positif dan ada tekad yang jitu. Kini terasa satu kebangkitan pada skuad bola sepak Negara. Aq yakin mereka akan terus cemerlang pada masa akan datang.
Mulut jangan celupar!!! Khas untuk jurulatih bola sepak Vietnam yang mengatakan nasib la final x jumpa dengan Thailand, its like memperkecil2kan skuad Negara kita. Jangan pandang dengan sebelah mata. Hmm… that all for today. Thanx skuad Malaysia, you guyz the best medicine of my DEMAM PANAS!!! Hahahha… love Malaysia..love football!!

No comments: