Followers

Saturday, December 4, 2010

Memori 8 bulan... kepedihan 3 bulan..


nota 1

Dear diary..huhhu chewah!...hujan turun dengan lebatnya... hati ni berbaur dengan seribu satu perasaan.. sedih, gembira, marah, geram, lawak..semua menjadi satu..tapi dari semalam aq masih terfikir macammana aq boleh gila determine buat that perkara..memang berani mati... ape motif aq buat macam tu?? Hmmm... mungkin kerana geram dengan masa silam.. Kadang2 walaupon redha dengan ape yang telah terjadi , hati ni betul2 rasa sedih dengan ape yang terjadi.. salah aq ke?? Hendak menyesali erti sebuah pertemuan... salah ke untuk menjadi setia dan baik?? Akhirnya berakhir dengan sebuah penipuan dan kesakitan.. pergh! Memang sakit... hari demi hari kebenaran telah terserlah...bukti2 dan fakta membuatkan aq rasa sgt2 takowt untuk berhadapan dengan semua ni... namun aq tahu hidup ini masih panjang... byk lagi kisah2 yang bakal berlaku.. namun untuk kisah atau jalan cerita seperti ini berlaku lagi... mungkin tidak... rasa bersalah turut menyelubungi diri ini bila berniat untuk melakukan sesuatu untuk sebuah pembalasan.. x adil!.. lalu..perasaan redha itu kembali menyelubungi diri... biarlah memori2 semalam menjadi memori yang terindah namu biarlah dijadikan pengajaran. Biarlah islam itu dijadikan landasan yang pasti..agar semuanya diredhai...

nota 2

i try to lie... i try to hide... i try to forget.. i try to replce.. i try to play... but the moment i done all of that.. it really make me sick.. how stupid n fool i am...STUPID! n damn stupid!... YA ALLAH..sakit... sakit sgt hati ni....n really dont know why... Perlu ker insiden tu bagi kesan yang mendalam tok diri ni?? perlu ker diri ni berubah just because of insiden tu..x adil2...sgt x adil!

Saye benci diri sendiri skunk..koz buat benda2 yang sebenarnyer saye xsuke nak buat..tp saye buat tok lupekan insiden tu... YA ALLAH tiap kali diri ini sujud...aq berharap perkara itu berlalu..namun kesannya masih bersisa hingga hari ni....kalau ade cara tok ilangkan semua igtan pada insiden tu.. and i will do that!

Qada dan qadar itu pasti.. YA Allah..is it take more time to heal..because it really damn hurt... and im sick of that...

nota 3...

its ok... dah lepas pown... i wont repeat the same mistake.. n trust me i loose trust!.. but i still can smile...because that memory really make me somebody...thanz!

1 comment:

zUlaikha rAzak said...

rilex beb..
idup masih pnjg..
mude lagi..ko akn jumpe rmai g org pasny..
no pain,no gain!
oweys do remember dat!!!:)