Followers

Wednesday, January 26, 2011

HMM...Lagi sekali...

ayoyo!!!...ape nak jadi ni!!..aq yg sakit..barang2 lain pown ikut sakit..

td aq dengan semangatnyer nak kemas bilik koz mesti ade hidden habuk!! koz im still sick!.. dgn semangatnyer aq pon memanaskan enjin moto dan merempit untuk membeli penyapu..penyapu kat bilik ni yg senang bermisai tu! payah!..so xmo buat keje 2-3 kali..aq pon ke maybank terlebih dahulu untuk bank in duit topup.."perniagaan topup agak slow lately..mungkinkah pelajar perempuan dah xske nak bergayut???..hmm... selepas g bank in topup!!...

tibe2........





-------------------










------------------










------------------------





-----------------------



SELIPAR PUTUS LAGI!!!!!!!!!!!!!!..
sengal arrrrrrrrr..apehal plak leh putus ni!!!!

di tengah2 bandaraya KUALA TERENGGANU!!
pergh~~~~~~~~~~~~

dah la kedai jauh........... soooo aq pon mula berfikir nak buat ape skunk???

ni dah xde pakcik or putera2 tok selamat kan aq...ni tinggal aq sorang jer!!!!!! bengong!!!

aq pon ngan muka selambe..menghensot2 pergi ke motor! !!!..macam org sakit kaki...bile nak melangkah tu aq..ngan selambe berkaki ayam..ditengah2 ribuan manusia!!!..adoooooooooooiiiiiiiiiiii


dr nak beli penyapu...xjd...tros balik..masalahnyer aq xboleh nak gerakkan langsung selipar tu waktu bawa motor..terpksala tros bawa ngan gear 4 jer walaupun lepas traffic light!..bengong kan!..rosak motor aq.!....


hmmmmmmm...oh seliper...nape la ko buat hatiku gundah gulana~~~..$$$$$$$ lagi..nak beli!!!
ayoyoy...

naik asrama dengan berkaki ayam...


sekian!
1.15 petang ari khamis!!

6 comments:

::ecam:: said...

rm3.50 je rai oi...jgn kedekot sgt...

tu mesti seliper pas balik g sekayu dulu kn...

RAIHANAH ROZAIMI :) said...

haah la ikram...ko igt jer kan..aq yg dah lupe kat mana beli seliper ni..ye2,...kena beli seliper baru dah...sian aq..semua rosak at one time

zUlaikha rAzak said...

hahahaha..ko ny sek bmasalah ngn slipar je!
pakai slipar jepun je lah woi

cT_nuRizZaTi said...

pehal selipar ko ni asyik rosak je rai...??? mmg seliper murah xmasuk kot dgn ko...hahaha~~

RAIHANAH ROZAIMI :) said...

eka: mana aq tau..tgh2 agak kepokaian ni memang semua nak rosak..dah tau dah..
zati: mungkin juge...n mungkin ko leh sponsor...hahha

kamaliahashim said...

haha.. gelak guling2 .. weh apesal lps topup tu xgi blei selipar n then gi beli pnyapu ?