Followers

Thursday, July 22, 2010

waktu sedeh~~


Baru aq perasan... sekarang ni selalu tulis blog waktu aq sedih...waktu aq sakit...waktu orang x dpt faham ape yang terbuku dihati..waktu hati ni macam dihiris pisau...
thanx to mr blog coz be the place..segala benda dapat diluahkan....

bukanlah hidup aq xhepi...
sangat2 hepi...
pasal terlampau banyak benda yang hepi...aq x sempat nak update blog...tp bile ade saat2 sedeh camni...blog memanggil2 tok mencoretkan sesuatu....

Ya Allah..permudahkanlah ape yang telah dirancang..jgn ada yang mengungkit kembali dan mempertikaikan sesuatu yang telah dilakukan mahupun yang belum dilakukan...
semuanya masih berjalan dengan lancar..

bukan ini yang buat saya sedeh geram dan rasa bosAN~~
to people that know me well..diorg sgt2 paham..

'
'
'
'
'
'
'
'
'
SAYA BENCI MENUNGGU!!!!!!!!!!!!!
;';;
;
;
;
;
;
;
;
;
;;
;;

DAN BENCI UNTUK DITUNGGU

;
;
;
;
;

insyaAllah seboleh2nya saya akan datang dan pergi sebelum atau tepat pada waktu yang dijanjikan....


tolongla paham...kalau kita ni asik x menepati masa...kita adalah mereka2 yang gagal dalam dunia kerana tidak pandai merancang penggunaan masa sebaiknya....

dimana nilai seoranh yang intelek jika masa sendiri tidak pandai diurus...


saya tidak merujuk kepada sesiapa..kadang2 sangat marah dengan diri sendiri bilapenggunaan masa tidak dapat diatur...

tp siyesly saye sgt bengang deal ngan mereka yang bermain dengan masa saya...

banyak lagi benda yang boleh saya lakukan....
mungkin saya tidak hebat seperti anda2 yang mampu belajar dalam sekelip mata..
menghabiskan assgmnt dalam masa yang terdekat...

saya perlu masa yang banyak..untuk menganalisa sesuatu...
membuat kerja dengan bersungguh2
dan memahami ape yang saya pelajari...

so dont play with my time..
coz i hate it....
dah la skunk ni memang siyesly x de masa...

kelas fix...
blaja susah.....
hantar itu ini......'
siap kena tuduh bukan2



tolong la paham...

mungkin saye memang slalu bad mood dalam minggu ni..koz memang x stabil emosi..
nak datang bulan kot..

i cant control it sometime...
bagi perempuan tentu faham kan...

kalau saye bad mood........
saye akan sgtttttttttttttttttt diam...n jgn tegur...xsampai berjam3 pon...saye akan ok balik...itu adalah saye..nak xnak kena terima...


kalo x dapat terima..back off from mylife...


to semua kawan2 yang baca post ni..tolong hargai masa kite kat dunia ni...tolongla...


thanx mr diary...feel relieve after tulis mende ni~

No comments: