Followers

Thursday, April 29, 2010

Dia BuAt Saya JatUh CintA..

dah lama saya impikan untuk memeluknya..
senyumannya menggetarkan sisa-sisa iman yang ada..
dia terlalu setia..
segala apa yang diri ini luahkan dia lebih selesa tersenyum dan memberi ketenangan..
saya sayang dier sgt2
saya x tahu hidup ni tanpa dirinya
tp die kecil..
tp sebab tu juga saya sayang dier,,,
dier sentiasa katakan yang saya boleh melakukan sesuatu..
dier sgt baik...
baik sgt2..
usianya baru beberapa bulan dengan diriku
tapi seperti dier telah paham segalnya tentang diriku..
diri ini sangat rasa selmat bila berada dengannya

tp kini dia sering buat aq sakit
sakit kerana memberi ciuman kasih pada dirinya
tp dier membalas dengan memberikan aq penyakit
apekah salah untuk diri ini sayang pada diri mu

ini semua salah aq...salah aq....
salah aq kerana x basuh kau...


SORIII BOOLATT!!!!
nanti kiter mandi k..
saye exam...x sempat nak bg kasih syg sepenuhnya kat awak...
tp saye nak awak tahu saye sgt syg awk.
xkesah la awak dtg dr mana..
sapa yang bagi
tp memang sayang awak..
koz dah bertahun2 saye idamkan awak..
namun baru kini ku terima!

No comments: